Verzendkosten

Nederland

De bijdrage in de verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedraagt € 4,95.

logo PostNL De bestelling wordt als pakket via PostNL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij PostNL. De standaard levering door PostNL gebeurt op dinsdag tot en met zaterdag.


België & Luxemburg

De bijdrage in de verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedraagt € 6,95.

logo PostNL De bestelling wordt als pakket via PostNL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij PostNL. De standaard levering door PostNL gebeurt op maandag tot en met vrijdag.

Andere landen


Europa: wij verzenden naar elk land binnen Europa met de PostNL. De verzendkosten van uw bestelling kunt u berekenen in de winkelwagen. Hier worden altijd de actuele verzendmogelijkheden getoond aan de hand van uw bestelling en het leveradres.

Buiten Europa: om uw bestelling buiten Europa te laten bezorgen, neemt u dan contact met ons op per email op [email protected] zodat wij u een passende offerte kunnen doen toekomen. 

Retourneren van artikelen

U heeft 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen een product aan ons te retourneren. De bedenktijd gaat in op het moment dat u het product heeft ontvangen.

Als u een product wilt retourneren, dient u gebruik te maken van dit retourformulier. 

Tijdens deze periode van 14 dagen kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking retourneren. Uiteraard kunt u het product bekijken zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Na het bekijken zorgt u ervoor dat het product schoon, geheel onbeschadigd in de originele verpakking terugstuurt. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor de rekening van de consument.

De spelregels over een aantal gevallen waarin retouren niet geaccepteerd kunnen worden:

  • Retourneren na de bedenktermijn van 14 dagen.

  • Beschadigde producten.

  • Gebruikte producten (vervuilde, vieze of stinkende producten e.d.).

  • Ontbrekende onderdelen.

  • Zonder compleet en correct ingevuld retourdocument.

  • Zonder voldoende frankering.

Als uw retourzending niet wordt geaccepteerd, zullen wij u daarover per email informeren.

Uit de algemene voorwaarden onze verplichtingen:

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.