Neem contact op

FAQ

1. Bestellen
1.1. Hulp bij bestellen

Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren. 
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen op 0599-858878
Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 10:00 en 18:00 uur. 

Per email kunt u ons bereiken op [email protected]

Normaliter heeft u binnen 24 uur antwoord.

Tenslotte kunt u ook gebruik maken van het formulier op deze pagina aan de rechterzijde om uw vraag te stellen.

1.2. Minimum bestelbedrag

Wij hanteren geen minimum bestelbedrag.

1.3. Maximum bestelbedrag

Wij hanteren geen maximum bestelbedrag.

1.4. Combineren van bestellingen

Na het plaatsen van uw bestellingen, kunnen deze niet meer standaard gecombineerd worden. U kunt natuurlijk altijd even contact met ons opnemen via de email [email protected] om te kijken wat er nog handmatig mogelijk is.

1.5. Annuleren

Het is niet altijd mogelijk om bestellingen te annuleren. Neem altijd contact met ons op via [email protected] om de mogelijkheden te bespreken.

1.6. Bevestiging en factuur

Wij sturen u altijd per email een bevestiging en de factuur van een order. Mocht u deze onverhoopt niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op: [email protected]

1.7. Registreren

Nee, er is geen registratie vereist om klant te worden. Indien gewenst kunt u wel een account aanmaken waardoor u het betalingsproces sneller kunt doorlopen, meerdere adressen kunt opslaan, uw bestellingen kunt bekijken en volgen en meer, maar dit is niet verplicht.

2. Betalen
2.1. Probleem met online betalen

Heeft u een probleem om online te betalen, bijvoorbeeld met iDeal ?
Als u iDeal aanklikt als betaalmethode, moet er een keuzebalk verschijnen met de namen van de aangesloten banken. Als deze niet verschijnt, en u dus niet verder kunt met uw betaling, ligt dit meestal aan de cookie instellingen in uw browser. Het gehele bestelproces maakt gebruik van tijdelijke cookies om de artikelen op te slaan. Dit is volstrekt ongevaarlijk, maar wel noodzakelijk voor het maken van een bestelling. Als de browser geen of slechts beperkt cookies accepteert, kan dit de reden zijn dat u per Ideal geen betaling kunt verrichten. De oplossing is om cookies wel of uitgebreider toe te staan, waarne de keuzebalk voor de bank wel verschijnt en u uw betaling kunt maken.

2.2. Betaalmethodes

Bij Hangpot kunt u op diverse manieren betalen:
- per bankoverschrijving (in het verleden ook wel betalen per acceptgiro genoemd). U betaalt per reguliere overschrijving via uw eigen bank. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Ons bankrekeningnummer is NL59 INGB0006200362 t.n.v. Petsonline te Stadskanaal.
- per Ideal. U betaalt online per Ideal (bij vrijwel alle Nederlandse banken mogelijk). Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
 - Mr. Cash. 
- Credit Cards: Visa, Master Card en American Express. 
- Sofort Banking. 
- Maestro.
- Paypal.

2.3. iDeal betalingen

iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij u tijdens uw bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleid. In ons betaalproces geeft u aan, per iDeal te willen betalen. In de vertrouwde omgeving van uw eigen bank kunt u de betaling van uw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. Nadat u een bevestiging van uw bank heeft ontvangen keert u terug naar onze website en ontvangt u een bevestiging van uw bestelling. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht.

2.4. Per bankoverschijving betalen

Ja, u kunt gewoon per bank vooruitbetalen. Op uw factuur staan alle benodigde gegevens zoals factuurnummer, bedrag en onze bankgegevens. Hieronder staan deze nogmaals vermeld: ING bank, NL59INGB0006200362, BIC: INGBNL2A t.n.v. Petsonline V.O.F. te Stadskanaal.

Zodra wij uw betaling op onze bank ontvangen, verzenden wij uw bestelling.

2.5. BTW

Onze gepubliceerde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

3. Contact
3.1. Contactgegevens

Hangpot.nl, onderdeel van Petsonline V.O.F.

Handelsstraat 40
9501 EV Stadskanaal

Telefoon : 0599-858878

Email :[email protected]
KvK : 67683541
BTW: NL857128590B01
Bank: ING
IBAN : NL59INGB0006300362
BIC: INGBNL2A

4. Klachten
4.1. Klachten procedure

Hangpot.nl neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email.
Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

5. Retourneren
5.1. Termijn voor retouren

Na ontvangst van uw product, heeft u 14 dagen de tijd om het zonder opgaaf van redenen aan ons te retourneren (artikel 6 van de algemene voorwaarden).

De retourprocedure is als volgt.

  • Vul het retourformulier in.
  • Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Frankeer voldoende en stuur het product op, samen met het retourformulier.De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.
  • Na ontvangst controleren wij het product op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Let op dat gebruikte of beschadigde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
  • Indien alles in orde is, storten wij uw aankoopbedrag op uw rekening terug.
5.2. Adres voor retouren

Een retourzending stuurt u naar:

Petsonline V.O.F.
Handelsstraat 40
9501 EV Stadskanaal

5.3. Terugbetalen van retouren

Wij zullen eerst de retourgoederen controleren op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aan ons retourneert.
Wij betalen u uiterlijk binnen 14 dagen terug.

5.4. Verzendkosten voor retouren

Bij een retourzending betaalt u altijd zelf de porto en verpakkingskosten van de retourzending.

6. Verzenden en verzendkosten
6.1. Verzending van bestellingen

Indien het artikel op voorraad is, zal het binnen 1 tot 2 werkdagen worden verstuurd. Wij verzenden via PostNL die het pakketje binnen 24 uur bij u aflevert op dinsdag tot en met zaterdag. U ontvangt de track & trace code zodra uw pakket is verzonden zodat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. 

6.2. Verzendkosten

Nederland

De bijdrage in de verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedraagt € 4,95.

logo PostNL De bestelling wordt als pakket via PostNL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij PostNL. De standaard levering door PostNL gebeurt op dinsdag tot en met zaterdag.


België & Luxemburg

De bijdrage in de verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedraagt € 6,95.

logo PostNL De bestelling wordt als pakket via PostNL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij PostNL. De standaard levering door PostNL gebeurt op maandag tot en met vrijdag.

Andere landen


Europa: wij verzenden naar elk land binnen Europa met de PostNL. De verzendkosten van uw bestelling kunt u berekenen in de winkelwagen. Hier worden altijd de actuele verzendmogelijkheden getoond aan de hand van uw bestelling en het leveradres.

Buiten Europa: om uw bestelling buiten Europa te laten bezorgen, neemt u dan contact met ons op per email op [email protected] zodat wij u een passende offerte kunnen doen toekomen. 

 

6.3. Afhalen van bestellingen

U kunt uw bestelling ophalen op ons kantoor in Stadskanaal. Zodra uw bestelling klaar is, nemen wij telefonisch contact met u op. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Contactgegevens

Hangpot.nl
Adres Handelsstraat 40
Postcode 9501 EV
Plaats Stadskanaal
Land Nederland
Telefoon 0599-858878
E-mail [email protected]
KVK nummer 67683541
btw-nummer NL857128590B01
Bank NL59INGB0006200362